پاییز بیمار

خرید بک لینک

امکانات وب

اینجا هوا گرم و دلم سرده تو این دلم یک عالمه درد

درد نبودت بدجوری قلبوتو کنج سینه زندونی کرده

بعد از تو این تیک تاک ساعت هم انگاری لج کرده با این دیوار

آره تو نیستی و هوا گرمه این لحظه ها هم انگاری بیمار

رفتی هوای رفتنت بازم مثل قدیما بوی غم میده

انگار خدا از این درخت عمر بازم دوباره برگی نو چیده

پاییزم و بی تو بهاری نیست تو صورت غمگین افکارم

یک بار نه صد بار بهت گفتم من بی تو یک پاییز بیمارم

دلنوشته های من...

ما را در سایت دلنوشته های من دنبال می‌کنید

برچسب: بیماریهای پاییز, نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: يکشنبه 28 شهريور 1395 ساعت: 9:45

صفحه بندی